SCENARIUSZE GRY

Bumper Ball Podhale
MECZ PIŁKI NOŻNEJ
Zasady gry w tej wersji są niemal identyczne jak w piłce nożnej. Niektóre z nich mogą być modyfikowane w zależności od boiska, na którym mecz się odbywa, ilości zawodników czy chęci uproszczenia lub urozmaicenia gry. Celem głównym jest oczywiście zdobycie przynajmniej 1 gola więcej niż przeciwnik.Gra toczy się 2-3 minuty, piłka jest ustawiona na środku boiska a zawodnicy na liniach bramkowych. N dźwięk gwizdka zawodnicy biegną szybko w kierunki piłki i walczą o jej posiadanie zderzając się efektownie na środku boiska. Po efektownym rozpoczęciu gra toczy się do strzelonej bramki. Gdy jest remis do gra toczy się do złotego gola.
ZAPASY
Zawodnicy ustawiają się po obwodzie koła, na gwizdek sędziego próbują wypchną pozostałych uczestników lub ich przewrócić. Osoba, która się wywróci lub zostanie wypchnięta poza krąg odpada. Wygrywa ten zawodnik, który jako ostatni zostanie w kole.Naszym zadaniem będzie spowodować upadek przeciwnika samemu pozostając na nogach! Seria szybkich rozgrywek wyłoni zwycięzcę!
MURARZ
Scenariusz tej gry jest bardzo prosty i z pewnością znany wszystkim. No, bo któż z nas nie bawił się w dzieciństwie w murarza? Wyznaczamy 1 lub 2 murarzy ustawionych na linii środkowej. Reszta zawodników ma za zadanie przebiegać z jednej strony boiska na drugą. „Murarz” eliminuje przeciwników poprzez zderzenia z nimi. Kto upadnie odpada z rozgrywki i tak aż do wyłonienia ostatniego uczestnika, który zostaje zwycięzcą. Na następną rundę następuje zmiana „murarza(y)”.
MUR
Zawodnicy ustawiają się w jednej linii, jedna lub dwie osoby rozbiegają się i popróbują przebić się przez ustawiony mur np., wybierając najsłabsze ogniwo. Wygrywa ta osoba, która najwięcej razy przebiła się przez mur, lub przewróciła największą liczbę cegieł.
BIG HIT
Zabawa dająca dużo swobody i możliwości rozegrania. Zasada jest prosta – zderzyć się z przeciwnikiem lub przeciwnikami i spowodować ich upadek, samemu zostając na nogach. Możliwości rozegrania jest kilka: pojedynek 1 na 1, grupowe – drużynowe np.2 na 2, 3 na 3 itd. lub grupowe – każdy na każdego.
PRZEWROTY W DAL
W tym scenariuszu gry chodzi o pokonanie jak największego dystansu po wyznaczonym torze, tocząc się w kuli. Zatrzymanie choć na chwilę ruchu toczącego wyznacza końcowy punkt pomiarowy odległości. Sposób, technika pokonywania odcinka jest ustalana przez organizatora i ogłoszona przed zawodami. Mogą to być:
  • dowolne ewolucje i akrobacje
  • tylko przewroty w przód
  • tylko przewroty w tył
  • tylko toczenie boczne
WYŚCIGI
Zawodnicy ustawiają się w jednej linii, na gwizdek sędziego turlają się do przodu w kierunku wyznaczonej linii. Nie wolno podbiegać. Wygrywa pierwsza osoba na mecie.
LUDZKIE KRĘGLE:
Kilku zawodników ustawia się, tak by uformować trójkąt lub w szeregu. Jedna osoba lub więcej rozbiega się i próbuje rozbić kręgle. Strącony kręgiel to taki, który nie utrzyma się na nogach lub wypadnie poza wyznaczony obszar. Przeciwnicy uderzają kręgle pojedynczo, po każdej turze kręgle ustawiają się na nowo, mogą jednak zmienić swoje ustawienie Zdobywa tyle punktów ilu zawodników upadnie po zderzeniu. Po turze następuje zmiana – wygrywa drużyna z największa liczbą punktów za strącone kręgle.
ROLLING STONE
W tym scenariuszu chodzi przede wszystkim o to by wyłonić prawdziwego mistrza rollowania. Z niewielkim rozbiegiem zawodnik musi nabrać prędkości i podwijając nogi kręcić się aż do zatrzymania, technika dowolna, lub wcześniej ustalona przez grupę. Liczy się odległość! Nawet krótki postój traktowany jest jako miejsce zatrzymania się.